Blogul companiei, aur curat pentru afacerea ta

„Blog pentru firmă, la ce bun? E suficient site-ul pe care-mi prezint produsele.” Dacă ăsta ți-a fost răspunsul la întrebarea „de ce nu ții un blog?”, să știi că articolul e scris pentru tine. 

Blogul companiei este o modalitate ex-ce-len-tă de a-i conecta pe clienți și de a-ți consolida brandul. Este un „instrument” care aduce trafic pe site, mărește vânzările, te poziționează bine în Google, dar și în ochii clienților.

Spre deosebire de un website de prezentare, unde conținutul e același, blogul îți oferă posibilitatea să fii dinamic, creativ, să le arăți oamenilor ce poți, care este domeniul tău de expertiză. E bine să-i dai clientului ceva în plus, ceva ce nu găsește la concurenți, nu ? Așa că un conținut divers, relevant și actualizat poate reprezenta o adevărată locomotivă pentru businessul tău.

Iată patru motive (ele sunt mai multe) pentru a te convinge să ne dai un alt răspuns decât cel de la începutul articolului:

  1. Un blog te ajută să-ți umanizezi compania

Lasă deoparte limbajul de lemn și vorbește pe înțelesul clientului : dă-i sfaturi, trucuri, spune secrete, detalii, construiește povești, fii empatic. Apropie-te de el prin articole care să-i fie utile și care-l vor face să revină la tine pe site, ori de câte ori va avea nevoie.     

     2. Un număr mult mai mare de potențiali clienți

Te întrebi cum e posibil ? Dacă ai un conținut bun-bun, postările se vor răspândi cât ai zice pește în mediul virtual, iar informația despre produsul tău va ajunge mai rapid la urechea consumatorului. Dacă îi va plăcea ceea ce scrii, ar putea să se uite și la ce ai de oferit.

     3. Te transformă în expert și îi oferă încredere viitorului client

Consumatorul va vedea că scrii acolo lucruri interesante, la care chiar te pricepi. De ce să nu apeleze la un „guru”?!  Și partenerii îți vor da târcoale.  Mai mult, te poți transforma într-un lider de opinie pe segmentul în care activezi.

     4. Prezentare avantajoasă companiei

Azi, când toată lumea e online, când toți vor să comunice și să vândă, e-reputația e mai mult decât necesară. Pe internet suntem milioane, așa că trebuie să ne prezentăm cât mai bine, inclusiv prin conținut de calitate. Pe blog, ai posibilitatea să arăți impecabil.

„Am omorât” orice urmă de dubiu?! Acum că ți-am spus ce poate să-ți aducă un blog, te sfătuim să apelezi la cineva care chiar se pricepe la scris și știe cum să-ți „îmbrace” ideile în conținut care să nu plictisească.

MOT A MOT poate fi un partener de nădejde în acest sens. Dacă ai deja un blog, foarte bine! Biroul nostru lingvistic te poate ajuta să editezi conținutul, să elimini greșelile, dar și să creezi articole noi, prin care să-ți promovezi afacerea cu succes.  Va fi doar în folosul tău. 

Autor: Lucia Cujbă

Foto: Pexels

 

Lasă un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi publicată.